divendres, 4 de juliol del 2014

A pretty red wooden house in Tomøy...

Primera nit pasada, si es pot dir nit quant a quarts d'una hi ha claror i a les cinc plena llum. Ha de ser complicat de passar, els desajustos del cos estiu-hivern han de ser molt durs... jo no sóc un llagardaix, però segur que em costaria adaptar-me al hivern escandinau.
Però no possem l'arada davant dels bous (apa àguiles una de les meves dites pesades...) Ahir em va venir a buscar la Janne, agafem ferry per arribar a la illa i allà ens espera la seva mare que ens porta en cotxe fins a casa... si una típica casa de fusta vermella al mig de la illa, en un camí sembrat de casetes vermelles, alguna blanca i alguna ataronjada... tinc la sensació que en qualsevol moment sortirà en Pettson del graner perseguint al Findus...
Avui poques forces més em quedaven, tenim la visita d'un company de feina, preparo la bicicleta per demà (hem de tallar el candau... encara es pensarà algun veí que l'estic robant! I em miro i planifico el camí de demà... sopem pernil i llonganissa catalana i a dormir. Quan tanco els ulls la claror del dia encara entra per la finestra, poques hores mès tard, quan els obro la llum entra amb força per ella, perquè no tenen persianes o cortines? Estan bojos aquests nòrdics!!!!
Ara, molt d'hora preparo la bossa, agafo el cadenat, torno enrera per recollir un jersei que crec que necessitaré i pujo a la bici. Un pensament em ve al cap a la primera pedalada... trobaré a faltar unes malles encoixinades! Però Nøgne ø m'espera!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada