dissabte, 19 de juliol del 2014

Llarg camí de tornada...

Ja estic a Oslo, esperant per agafar bus cap a aeroport... Però anem per passos.

Ahir la Janne em va portar a una petita illa, Merdø, on hi ha algunes cabinnes (casetes d'estiueig) i una zona d'acampada i poca cosa més. A la zona acampada tres dj amenitzaran la nit. Però cal anar amb la bossa amb el sopar i les cerveses, realment no hi ha res. L'ambient és familiar i molt relaxat, aprofito per donar la volta a la illa en poc més de mitja hora. Em captiva el costat que dona a mar oberta i puc observar Nøgne Ø que és el nom poètic que donava Ibsen a les illes del sud de Noruega, seques, àrides, nues ( Nøgne). A mesura que es fa fosc la fresca augmenta, em sembla sentir la iaia "Nen, si surts de casa agafa la rebequeta" no ho he fet i ara ho pateixo. Tornem cap a la una, amb un mar pla que reflexa la poca llum que encara hi ha a ponent...

Al matí intento fer el camí fent dit, error de càlcul. Siguent dissabte hi ha pocs cotxes i els que hi ha tendeixen anar plens de famílies o de bicis... i la majoria cap al sud. Sort que estic al costat de la parada de bus, corregeixo i agafo el bus i arribo amb temps per fer un passeig pel centre bulliciós. M'aclapara tanta gent, venint d'on vinc, botigues, escultures humanes (algunes increibles), una coral cantant estaca en Norueg o similar, turistes... Entro a fer una birra i aprofito per connectar amb la meva gent i escriure una mica més... us deixo no vull perdre el bus, però no sense dir GLORIA A LES SANTES!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada