dijous, 17 de juliol del 2014

Final de trajecte...

Ha arribat l'últim dia de feina i potser el moment de pensar i agrair a tots aquells i aquelles que han posat el seu gra de sorra, per petit que sigui, per poder realitzar aquest gran somni.

Per una banda la gent de casa, evidentment la Núria per llençar-me el repte i fer que em tiri a la piscina i al Pere i l'Aina per fer-se càrrec de no tenir pare durant quinze dies, ajudar a casa i no trobar-me a faltar massa , però també aquells que m'heu ajudat traduïnt mails, donant consells, comentant-me recursos o simplement aguantant el meu monotemàtic discurs des de fa moltes setmanes.

També a la gent de Noruega, que han fet miques els esterotips de gent tancada a casa seva. Tots aquells que em van apropar a Arendal, tots es que conversaven a la platja, a un museu o a qualsevol racó. Però especialment a dos grups de persones, per una banda la Janne que desineresadament m'ha obert les portes de casa seva, sap que té un coachsurfer a barcelona que mirarà de ser tan acollidor com ella, també a la seva família i amics que s'han mostrat afables i xerraires i han aguantat el meu pèssim anglès. Per altra banda a la família de Nøgne Ø des de la Cathie i el Kejtil que em van oferir una vetllada que no oblidarè amb temps, en Rune que s'ha esforçat a fer-me entendre els secrets del món cervesers fins i tot quan era evident que no l'entenia, en Guillaume i la Morgane que m'han tingut que aguantar dalt la plataforma del brewer com una mosca collonera, l'Edvard, sempre amb un somriure a la cara i plantejant divertits debats o tastos, l'Adriana a qui de tant en tant atabalava perquè em traduïs al castellà, i molts altres, fins a 20 i escaig treballadors , que sempre han tingut un somriure cap a mi. La veritat és que es un gust trobar un grup de gent que li interessa difondre, obre les portes, no té secrets i només demana una cosa... extén la cultura cervesera una mica més!

Avui comiat a la brewery i al vespre concert a la illa de Merdø, quan pugui actalitzo entrada amb imatges del concert i de l'illa. Amb tot ja apunt per demà ben aviat iniciar camí de tornada... qui sap si la propera entrada la faig des del sofà de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada