dilluns, 20 de febrer del 2006

S’apropa l’hora...

Doble compte enrere, per una banda 24 h per fer una sortida del que en podríem dir turisme polític. Marxem amb en Miguel, en Jordi i en Miquel una escapada llampec fins al congrés espanyol(el dia abans de la commemoració dels 25 anys del cop d’estat), podrem accedir com a convidats del grup d’Izquierda Verde (IU-ICV) i seguir una sessió de control al President ZP. Aprofitarem per veure el Barça en terreny “hostil” i si ens dona temps veurem alguna cosa de Madrid... i de tornada. Per alguns potser sonarà excèntric però ja fa uns anys quan vaig anar a Londres no vaig parar fins que no vaig apropar-me a downing Street i a la seu del parlament, aquest any he pogut anar diverses vegades al Parlament català i veure sessions del plenari i de control. Miguel, haurem de començar a pensar en escapar-nos al parlament europeu...

Segon compte enrere per una altra obsessió personal, compartida per molta altra gent, 48 hores per tenir entre mans la sisena part del Harry Potter. Compartida com a mínim per 108 persones que s’han apropat a Robafaves, abans que jo, per reservar-lo. Ja fa 7 anys que la Núria em va regalar la primera part, em va durar una nit que havia de fer guàrdia a la feina, des de llavors l’espera de cada llibre. La relectura dels llibres abans de la presentació del nou, les pel·lícules, i últimament l’obsessió compartida amb el meu fill gran i en part amb la petita... ara ja queden poques hores, més o menys 48, per poder saber que li farà en Voldemort, i sobretot qui serà el mort proper, com acabarà la relació entre en Ron i l’Hermione (amb la mort d’un dels dos?) i... ara això la J.K. Rowling ens ho posa difícil, un llibre molt gran, per tant se’ns farà dificil lleguir per tot arreu, J

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada