dimarts, 30 de novembre del 2010

Per pensar...

Cal exercitar una mica el cap cada dia, a Òrrius hem fet festa ahir i avui, per tant he tingut temps per pensar... per tant m’he possat dos exercicis d’estratègies cognitives (queda maco, eh!)

1. El diari Ara, Ahir vaig comprat-lo ja que diumenge em varen fer creure que farien servir un bon criteri periodístic, semblava interessant al veure molts noms importants del periodisme i feia pensar en aires nous a la premsa escrita, que aportessin criteri i no cedissin la línia editorial als poders economics i polítics del país.
Però hem va destacar alguna cosa, i em vaif forçar a fer un anàlisis de les imatges dels candidats en les pàgines sobre les eleccions: 8, CIU; 6, PSC; 4, PPC; 0, ICV-EUiA; 3, ERC; 4, SI; 2, C's; 1, PxC... Per tant preguntes per pensar:

  • Quin és el criteri professional per amagar al candidat de la 4a Força catalana? 
  • És el mateix criteri que ha de suplir els blocs electorals?
2. Un partit al Mou per conducta inapropiada…És just? Dos elements per pensar-hi:
  • Quin era l’objectiu de la conducta inapropiada? Que En Xavi Alonso i el Sergio Ramos no participessin a l’últim, i innecessari, partit de la lligueta contra l’Auxerre i estiguin nets de targetes per a vuitens. I Amb la sanció econòmica, pessigolles a la seva cartera, i la d’un partit al Mou qui ha aconseguit el seu objectiu? 

  • Quina diferencia hi ha entre la conducta inapropiada de Alonso, Ramos i Mou amb la conducta antideportiva de Pinto? S’hauria de mesurar de forma similar? És curta la sanció als jugadors i entrenador del Madrid o es llarga la de Pinto...
Res, per pensar-hi!

1 comentari:

  1. Sentint l'anunci a la radio, la veritat, no convidava molt a comprar-lo.Veient-lo imprès tampoc és que m'emocionés gaire, però Ara, d'aquí a imaginar-se un complot per part del costat fosc de la força, per eradicar l'esquerra catalan, em sembla una mica agosarat.
    Ara, estic completament d'acord amb el segon punt. El meu més sabers dels càstigs possibles, ignorar-los. Si es volen auto-expulsar, que ho facin. El que no es pot tolerar, és deixar impune una violència extrema com la de dilluns. Si hagués sigut basc, l'hi haguessin caigut deu partits. I si hagués sigut en Gurpegui dos temporades, per a sobre anar dopat.

    ResponElimina