dimecres, 16 de juliol del 2008

Toca canvis!

Aquest estiu si, desprès d’intentar-ho diverses vegades m’he tret les oposicions! Per tant ja soc del cos de mestres d’Educació Física.

El 21 de juny la primera prova, els temes que ens toquen no els he preparat i tinc la sensació que es fluix, el relaciono amb les competències i amb altres temes, al mateix temps que poso propostes pedagògiques sobre ell... però tot i això crec que si passo estaré com l’any passat, patint per si tinc plaça.

Per tant em toca preparar molt bé la presentació de la programació, de fet ha estat el que he treballat més durant el curs, i per tant confio en pujar nota i poder superar el procés d’oposicions. En aquest punt m’adono que inconscientment m’he fet certa juguesca, fa un any que no m’estic deixant els cabells llargs, per tant me la faig verbalment si tinc plaça em tocarà tallar me la cua... Serà una forma de simbolitzar l’esforç i els canvis que venen.

La setmana passada vaig tenir la noticia oficiosa, la meva nota era 6.8 i amb els mèrits podia tenir una nota final de 6.2 o 6.5... el rumor situava la nota de tall en un 5.3 o 5.5 per tant semblava ser que si, que aquest any si!

Avui han publicat la llista d’aprovats amb plaça i estic el numero 120, de tres cents per tant aquest any si! I alhora toca fer el comiat a la cua! I pels que no us ho creieu... alguna prova!

















2 comentaris:

  1. Benvolgut Joan, espero no perdis la força ni les ideies
    salut

    ResponElimina
  2. Joan. Estàs segur de que el que fas no és una promesa a la Verge de Lourdes? No tindria res a dir. En aquest país hi ha llibertat de professar la religió que vulguem. El dia que decideixis fer el peregrinatge de San Lucar de Barrameda al Rocío a través del Parc Nacional de Doñana diguem-ho que el meu germà viu allí —www.casamatias.com—. Amb la teva dona, els nanos, i uns quants amics i amigues ens ho passem de por. Salut!

    ResponElimina