divendres, 16 de desembre del 2005

Reptes encadenats,

Encadenant “memes” m’ha arribat el repte de comentar la notícia de l’any i de passar el repte a cinc bloggers més…

De moment em dono uns dies per reflexionar sobre quina crec que és la notícia de l’any, primer perquè com diu en Miguel hi ha coses que encara estan per passar, segon perque depèn molt de quin eix faig servir em surten notícies molt diferents, si m’ho miro amb les meves ulleres, amb les de mataroní, amb les comarcals, amb les d’educador, amb les de polític, amb les de la laïcitat, amb les de iniciativa…

Per tant us demano uns dies… però com que aquest tema correra I no vull que em prenguin bloggeros… llenço el repte a cinc més:

Oriol Burgada

Angel Pagès

Marius Garcia

Eloi Aymerich

El cinquè o cinquena me’l reservo per si s’incorpora qui alguns sabem….

2 comentaris: